.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خط هوايي برطرف كننده ترافيك شهرهاي شمالي

نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: احداث خط هوايي يا خيابان دو طبقه و نيز راه‌آهن سراسري برطرف كننده معضل ترافيك شهرهاي شمالي است.

احمد ناطق‌نوري بعد از ظهر امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان نور با انتقاد از اجرايي نشدن برخي از مصوبات دولت در اين شهرستان اظهار داشت: با توجه به افزايش پنج برابري جمعيت بلده تابستان معرفي آن به‌عنوان منطقه گردشگري در مصوبات سفر اول، تجهيز بيمارستان آن ضرورت دارد.
نماينده مردم نور خواستار تبديل درمانگاه رويان به زايشگاه و ارئقاي درمانگاه چمستان و اختصاص اعتبارات لازم براي تكميل و تجهيز آن شد تا مشكلات اين مناطق برطرف شود.
دبير مجمع نمايندگان مازندران افزود: استاديوم ورزشي نور و رستم‌رود نياز به حمايت مالي براي تسريع در كار دارند تا سريع‌تر مورد بهره‌برداري و استفاده ورزشكاران و انجام مسابقات قرار گيرد.
ناطق نوري با اشاره به احداث دانشگاه بزرگ شمال كه از مصوبات سفر اول هم بوده و 700 هكتار زمين هم به اين منظور در اختيار است، تصريح كرد: با توجه به اقدامات انجام شده و تصميماتي كه گرفته شد، قرار شد دانشگاه اميركبير شعبه داير كند كه نياز به پيگيري و دستور قاطع دارد.
وي به آزاد سازي و آسفالت بخشي از خيابان احداثي در ساحل نور با نام بزرگراه امام علي اشاره كرد و گفت: بستر براي ادامه كار مهيا شده و نياز به حمايت مالي است تا ادامه پيدا كند كه ضمن زيبا سازي و آزاد سازي ساحل مشكل ترافيك شهر هم برطرف شود.
عضو هيئت رئيسه مجلس احداث مراكز فرهنگي و حوزه علميه در نور را ضروري دانست و خواستار دستور دولت در واگذاري ساختمان قبلي جهاد به دانشگاه علم و صنعت شد كه قرار است از بهمن امسال دانشجو بگيرد.
ناطق نوري از دستجردي خواست با ديد مثبت خواسته‌هاي مردم نور را مطرح تا با مصوباتي مشكلات فرهنگي و عمراني شهرستان برطرف شود.
وي احداث خط هوايي يا خيابان دو طبقه و نيز راه آهن سراسري را برطرف كننده معضل ترافيك شهرهاي شمالي دانست و آن را از ضروريات اعلام كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.195 seconds.